dimarts, 30 de juny del 2009

Les meves flors (1)

Aquest és el magraner que em va avivar una amiga molt amiga i estimada i un detall de la magrana, petita però ofanosa.






































Mireu com ha crescut ! fa goig !, ah , per si en voleu saber més coses , el seu nom oficial és PHYSALIS , li agrada estar a ple sol , agraeix bones regades, si te tot el necessari els farolets es van tornant de color taronja i arriba a fer branques de 80 cm.









estreno el blog i m'estreno en aquests affers.





per celebrar-ho us envio una flor que m'agrada molt i que m`ha costat molt fer viure





ella m'ha premiat haver-la cuidat florint així de maca.





us la vull ensenyar.


























7 comentaris:

  1. Benvinguda al món dels blogs, Àngels!!

    ResponElimina
  2. Fem una segona prova de comentaris?

    ResponElimina
  3. Benvinguda desde Mi ático, mis mundos (sorry, puc parlar català una mica pero encara no puc escriura).
    Es una planta preciosa. En un principio encontré parecido a su flor con la del hibisco -algo más pequeña- pero luego fijándome en esos farolillos me doy cuenta de que nunca la había visto.
    Ánimo con el blog. Estoy deseando ver tus cosillas expuestas. Saludos ^^

    ResponElimina
  4. hola àngels i companyia, m'han semblat genials els vostres blogs, quina font d'energia creativa!!, només de mirar-los el cervell i les mans ja es posen en moviment, fantàstics
    bel

    ResponElimina
  5. Jo també en ting de farolets i magranes.
    Endavant en el blog
    Ja aniré visitant
    Munsasol

    ResponElimina